Alla inlägg den 30 mars 2009

Av Fia - 30 mars 2009 21:40

Det gick faktiskt väldigt bra på jobbet idag. Var skönt att ha något helt annat att tänka på. Fick väldigt mycket gjort och det har gått stup i kvarten hela tiden, sånt gillar jag. Fast nu är jag väldigt upp i varv så jag har lite svårt att koppla av. Ska upp tidigt för jag börjar jobba kl 7 igen. Sånt kan vara lite drygt, man hinner inte koppla av alls. Mitt bs har legat ok iaf, runt 10 hela tiden på jobbet så det har vart ok, vill inte få massa känningar. Ska faktiskt lägga in en särskild profil på min pump nu som jag ska använda när jag jobbar tidigt. Så jag tar mindre insulin nån timme innan jag börjar jobba så jag kanske slipper känningarna som jag brukar få runt 7:30-8:30 tiden när jag jobbar. Måste fixa det nu sen ska jag försöka sova. God natt.

Av Fia - 30 mars 2009 13:19

Just nu känns det som om jag inte orkar bry mig om nånting! Tänker precis äta tårta nu till lunch, det låter väl bra? Sen ska jag iväg och jobba, känner inte för det alls idag. Tidigare idag var jag till vårdcentralen och lämnade mina prover som vanligt, är så tråkigt att gå dit! Får se vad det där ämnesomsättningsprovet kommer att visa..om det blir Levaxin eller ej. Någon som vill byta liv ett tag med mig? Vet att folk har det mycket värre än mig men just nu känns det som om den ena efter den andra sjukdomen bara drabbar mig..Blir så less. Nu ska jag äta tårta iaf.

Presentation

Omröstning

Vad är du mest rädd att få för komplikation? OBS! Man behöver inte få någon komplikation alls av sin diabetes!Är bara nyfiken!
 Nedsatt syn/förlora synen
 Amputera
 Njurförändringar
 Hjärt&kärl förändringar
 Annat

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards