Alla inlägg den 26 mars 2009

Av Fia - 26 mars 2009 19:49

Som jag skrev i mitt förra inlägg så är det vår förlovningsdag idag med! Vill bara lägga in en bild från den ön i Karibien som vi förlovade oss på! Det var verkligen en riktig dröm ö! Curacao heter den. Hur mysig ö som helst, nästan inga turister alls vilket vi gillar! Hur kul är det att träffa på sin granne typ när man är utomlands:p Längtar tillbaka dit! Så underbart snorkelvatten, underbara människor, god öl och härligt klimat! Jag hoppas att jag och gubben får göra många fler såna underbara resor i vårt liv! Älskar dig M!

Av Fia - 26 mars 2009 19:39

Nu ska jag och gubben äta lite tårta. Det är min födelsedag idag och vår förlovningsdag :o) Vi tänkte gå ut på en favorit restaurang som har sån fin utsikt över Gbg men det var helt fullbokat :( Men det gör inget, har nyss ätit min favvo vegg.burgare från grillen, den är verkligen supergod! Blev betydligt billigare iaf,haha. Dit vi ville gå som var fullbokat har världens godaste räksmörgåsar men de kostar 225:- styck fast det är dom värda;) Nu så blir det lite tårta. Sen så kommer ju typ hela släkten ner imorgon så det kommer att bli ännu mer mat, tårta, restaurangbesök mm hela helgen! Har fått blommor av gubben min och svärföräldrarna idag som är på fotot!

Av Fia - 26 mars 2009 13:02

Har gått hem från skolan. Vi har mycket drama nu så vi "leker" och gör massa dramaövningar. Iaf så har det vart väldigt intensivt från vi började imorse, afrikansk dans, spegelövningar,rockringar ja en massa roliga grejer! Men det blev för mycket för mig..Fick tillbak den där äckliga torrhostan som gör att jag får svårt att andas. Fick lite halvt som halvt panik men tog mig ut ur klassrummet för jag höll på att hosta ihjäl mig samtidigt som jag inte fick nån luft, jätte obehagligt! Fick så senast när jag var på Gran Canaria. Det är den jävla skit lungsjukdomen som gör mig så! Blir så ledsen när jag inte klarar av saker längre, vill ju vara frisk och kry! Sen så har jag vart rätt seg pga. nattens blodprovstagningar. Så nu är jag hemma igen och tar det lugnt!


Av Fia - 26 mars 2009 08:01

Ställde klockan på larm vid midnatt och kl:03:00 för att kolla mitt blodsocker eftersom jag åt så mycket igår kväll. Vid midnatt hade det gått upp till 17,9 så jag tog det som pumpen föreslog. Sen vid 3-tiden låg jag på 8,6. Nu imorse 9,4. Jag ser ut som ett levande lik idag..är alldeles vit i ansiktet men med lite foundation och puder så lyckas man se mer levande ut ;)

Ska till skolan nu!

Presentation

Omröstning

Vad är du mest rädd att få för komplikation? OBS! Man behöver inte få någon komplikation alls av sin diabetes!Är bara nyfiken!
 Nedsatt syn/förlora synen
 Amputera
 Njurförändringar
 Hjärt&kärl förändringar
 Annat

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards