Alla inlägg den 5 mars 2009

Av Fia - 5 mars 2009 20:42

Sitter och tänker på hotell frukosten vi kommer att äta i helgen :p Har nyss vart in och kollat på vilken tid frukosten är framdukad på vårt hotell,haha..

Fan vad gott det är med det! Fast jag får typ ta 12-14e istället för 2-3e när jag har bott på hotell,haha..Finns ju så himla mycket gott av allt! Så jag lär väl lägga på mig 1 kg men det är det helt klart värt ;)


Av Fia - 5 mars 2009 17:06

Nu har jag sovit i nån timme, varit och handlat och håller på att tvättar. Vi ska åka till Malmö över helgen så jag ville ha grejer fixade innan.

Först ska jag jobba hela dagen imorgon och åker sen direkt till centralen för att ta tåget. Ska bli skönt att åka iväg på en liten weekend till en annan stad. Om vi hinner så tar vi en liten tur över till Köpenhamn också. Men det viktigaste är på lördag då det är demostration mot Israel! Det kommer nog att bli hur mycket folk som helst! Hoppas bara inte att massa idioter kommer att förstöra demostrationen med att tax kasta sten men läste att de har plockat bort alla gatustenar i närheten av Baltiska hallen men man vet ju aldrig vad folk tyvärr tar med sig själva för att förstöra. Så det jag vill komma till är att jag är emot såna som förstör för oss andra som går en fredlig demostration!


http://stoppamatchen.wordpress.com/
Av Fia - 5 mars 2009 13:12

Orkade inte att vara kvar på studiebesöket så jag gick hem nu när de andra gick på lunch. Bs ligger runt 12, är jättetrött och har huvudvärk. Ska ta mig nåt att äta och sen lägga mig ett tag.


Av Fia - 5 mars 2009 07:35

Är så trött men ska ta mig iväg till skolan snart. Idag ska vi på studiebesök hela dagen så det ska bli intressant men känner att jag hellre hade stannat hemma och sovit. Somnade fort igår, var helt slut.

Hade 6,4 i bs så det är ju ett bra värde att vakna upp på!


Presentation

Omröstning

Vad är du mest rädd att få för komplikation? OBS! Man behöver inte få någon komplikation alls av sin diabetes!Är bara nyfiken!
 Nedsatt syn/förlora synen
 Amputera
 Njurförändringar
 Hjärt&kärl förändringar
 Annat

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards