Alla inlägg den 18 mars 2009

Av Fia - 18 mars 2009 16:18

Har faktiskt druckit lite Dooleys, det är ju så gott! Har nog inte skrivit det men jag ringde min läkare för någon dags sen för att höra om jag kunde dricka lite alkohol ;) Ja ett glas vin eller så var väl ingen fara men det är ju din diabetes jag tänker på tillsammans med alkohol sa han! Herregud,det är väl det minsta problemet sa jag till han :p Jag måste vara den mest dryga patienten han haft, ringer och tjatar med mina frågor jämt och ständigt! Men annars får man ju inga svar!

Så nu har jag druckit lite, ska med bussen till jvstn nu strax! Fan vad jag längtar efter att se Thåström. Ursäkta mitt tjat om honom men han är bara så bra!

Av Fia - 18 mars 2009 14:28

Nyss hemkommen från jobbet. Är helt upp i varv. Haft personalmöte på jobbet, går åt en hel del energi på dessa möte :p Gick upp i bs på mötet till 20 men det berodde nog mest på det jag åt där. Hade med mig vegg.korv och stroganoff med matvete men till efterätt blev det äppelkaka med vaniljsås..Men mitt bs reagerar rätt bra på stress och hetsiga diskussioner vilket det ofta blir på dessa möten :p

Nu ska jag hoppa in i duschen, äta nåt och sen dra till Skövde på Thåström :o) Längtar till spelningen!! Blir verkligen en snabbvisit i Skövde, blir där i hela 3,5 timmar!

Av Fia - 18 mars 2009 06:20

Havvregynsgröt är fan bästa maten;) Hade 6,4 i bs nu när jag vaknade!Jippie! Ska snart sticka till jobbet, kanske ska ta och äta en banan innan jag börjar. Har en tendens att ofta få känningar på jobbet efter någon timme när jag börjat tidigt.

Sen idag ska jag till Skövde! Ska åka på Thåström!! Ska se honom på fredag också men vad gör man inte för att se den mannen? ;)

Presentation

Omröstning

Vad är du mest rädd att få för komplikation? OBS! Man behöver inte få någon komplikation alls av sin diabetes!Är bara nyfiken!
 Nedsatt syn/förlora synen
 Amputera
 Njurförändringar
 Hjärt&kärl förändringar
 Annat

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards