Alla inlägg den 19 mars 2009

Av Fia - 19 mars 2009 22:03

För ett tag sen åt jag två rostade mackor och drack en 33cl Trocadero. Kände att jag låg lågt men tog iaf 7e till. Men nu känner jag att jag har känning igen. Var kanske lite mycket att ta 7e men en Trocadero innehåller ju en hel del kolhydrater + mackorna..Men får väl ta mig en banan. Sen ska jag försöka städa lite. Ska ha hem lite folk här och bjuda på lite käk imorgon. Sen ska vi förfesta lite och gå på Thåström.


Av Fia - 19 mars 2009 07:41

Ja vad ska jag skriva om gårdagen? Satt mig på tåget till Skövde. Köpte med mig 2 cider som jag drack tillsammans med en god macka från Subway. Råkade köpa en 7% cider, den var inte alls god men drack upp den iaf. Bs låg bra hela kvällen, upp mot 10 men det är bra, vill inte ligga lågt på en spelning. Thåström fick mig att vara i himlen under ca 1timme och 40 minuter. Längtar redan till imorgon kväll då vi ska gå på honom här i Gbg. Tror absolut att spelningen imorgon kommer att vara bättre än igår eller att publiken är bättre. En onsdag i en idrottshall i en mindre stad..nja publiken kunde ha vart bättre :p Thåström him self var gudomlig som vanligt. Han slängde ner ett stativ och hoppade ner från scenen ett tag, hans närvaro på scenen får en att få gåshud. Jag ska inte tjata mer om honom nu men imorgon då ni ;) Dåfyller han förresten år också! Blir nog en jävligt bra spelning! Nu ska jag skynda mig iväg till skolan!


Presentation

Omröstning

Vad är du mest rädd att få för komplikation? OBS! Man behöver inte få någon komplikation alls av sin diabetes!Är bara nyfiken!
 Nedsatt syn/förlora synen
 Amputera
 Njurförändringar
 Hjärt&kärl förändringar
 Annat

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards