Alla inlägg den 21 mars 2009

Av Fia - 21 mars 2009 21:34

Känner mig helt slut. Har jobbat 6 timmar nu. Legat lågt typ halva dagen på jobbet:( Ätit och ätit men ändå legat runt 3 hela tiden. Nu har det gått upp till 13,1 så jag tog lite extra insulin enligt det som pumpen föreslog. Det är skitskönt att bara skriva in vad man ligger på så räknar pumpen ut hur mycket extra jag behöver! Funkar skitbra! Nu ska jag slappa lite framför tv:n och ta nåt litet och äta.

Av Fia - 21 mars 2009 13:56

Sitter här med känning. Dricker en vanlig dricka, nån partysoda som gubben köpte igår för att grogga på men som han inte gillade. Men den funkar bra för mig iaf :) Är så drygt att ha känning innan man ska jobba, man blir ju inte piggare av det iaf. Man blir seg, trög tänkt, trött mm.

Av Fia - 21 mars 2009 09:11

Ja det är min frukost :p Skivade bananer med kanel på i en tallrik fil. Sen två muffins till ;) Det är riktigt god bakfylle frukost! Fast jag är faktiskt inte så bakfull, bara lite seg. Igår hade vi skit skoj här hemma! Vi flippade väl ut och började spela massa eurodisco,haha. Men skoj hade vi! Sen drog vi till Lisebergshallen och gick på Thåström. Magiskt, underbart, kärlek,flippade handrörelser(ni som känner till Thåström vet hur han håller på).Jag hoppas jag hinner på åka på någon mer av hans spelningar i sommar. Ska jobba på em, skulle helst vilja stanna kvar och slappa resten av dagen men men..

Presentation

Omröstning

Vad är du mest rädd att få för komplikation? OBS! Man behöver inte få någon komplikation alls av sin diabetes!Är bara nyfiken!
 Nedsatt syn/förlora synen
 Amputera
 Njurförändringar
 Hjärt&kärl förändringar
 Annat

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards