Direktlänk till inlägg 28 januari 2009

Nyfiken

Av Fia - 28 januari 2009 11:11

Är lite nyfiken på vilka ni är som läser min blogg. Har ni diabetes själva, anhöriga till diabetiker eller har ni bara råkat hamnat här? Så vilka är ni? :)

Skulle vara kul om ni ville skriva en liten kommentar i min gästbok!  
 
catta

catta

28 januari 2009 11:20

mig vet du redan, trogen gäst, diabetiker som stöttar varandra bra ....

kram o pöss catta

http://www.pluttsan.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Fia

28 januari 2009 11:46

Catta, jo dig vet jag ju:o) Du är ju min förebild ;) Är så nyfiken på vilka som är in när man ser att besöksstatistiken ökar..
Kram

 
Ingen bild

catta

28 januari 2009 14:36

ja vet jja är lika, brukar med fråga men ingen svarar bara de man vet asom är inne, vill de vara anonyma eller..

vad ligger dina berökar nu på?

pöös

 
Sofia

Sofia

28 januari 2009 16:12

jag heter sofia och jag har diabetes ;)

http://duvetsofiasblogg.blogg.se

 
Ingen bild

Josefin

28 januari 2009 17:32

Jag har diabetes och hamnade här av en slump.

 
Ingen bild

Lars

28 januari 2009 20:57

Lars har haft diab. i 25 år (sen jag var 8) så nu kan ni räkna ut hur gammal jag är med :) medtronic pump lite upp & ner i bs :(
annars ganska pigg & gla !! Tycker att det är kanon bra att läsa din blogg så sluta inte med den !!

 
Ingen bild

Fia

28 januari 2009 21:28

Kul att ni skrivit!! Vart så nyfiken på vilka som är in på min blogg!
Tack Lars för dina uppmuntrande ord om min blogg!

 
lina

lina

29 januari 2009 08:53

jag är 27 år och har haft diabetes i 19 av dessa, pump i ungefär 10 år. hittade hit av en slump och jag tycker det är intressant att läsa...typ så :-)

http://www.snuddandetavfingretmot.blogspot.com

 
FiA

FiA

31 januari 2009 20:38

Jag kallas FiA och jag fick diabetes när jag var 25 år är nu 38 år. Jag har pump och det är väl egentligen först nu jag förstått att min diabetes inte kommer att försvinna. Kanske var det därför jag hittade din blogg och följer den - men även för att att vi har samma smeknamn: FiA!

Fortsätt skriv - du är en inspirationskälla

Kram/FiA

http://fiaz.bloggagratis

 
Ingen bild

Fia

31 januari 2009 21:28

FiA,Snyggt smeknamn du har ;o) Känns kul att läsa att man är en inspirationskälla även om jag och min diabetes oftast inte kommer överens! Jag "döljer" inget eller hur jag ska förklara ang. min diabetes utan så här lever jag och genom bloggandet så får jag peppning & stöd av er läsare! Tack till er allesammans!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fia - 17 december 2010 06:29

Hädanefter kan ni hitta mig på: http://insulinbella.wordpress.com/ Kände att jag ville göra en snyggare och roligare blogg + utan reklam! Men den nya är fortfarande inte klar i utseendet mm. Så jag håller på att ändrar fram och tillbaka med ...

Av Fia - 15 december 2010 15:08

Idag skulle vi ocg käka julbord med jobbet. Innan hade jag legat på 21 i mitt blodsocker och det hade bara gått ner till 18,9 då vi skulle iväg och käka. Ni som har diabetes vet hur "trevlig" man kan bli när man ligger högt..Jag blir jätte irrite...

Av Fia - 13 december 2010 17:48

Håller på att springer mellan tvättstugan fram & tillbaka. Känner att jag ligger lågt när jag kommit upp i lghten. Och jag tar en av gubbens redbull för att få upp blodsockret! Kors i taket! Man kan visst lära "gamla hundar att sitta" Jag har ju en...

Av Fia - 12 december 2010 09:17

I fredags åkte jag till min kompis och sov kvar där. Kollade idol finalen och drack lite glögg som jag hade tagit med. När jag var på bolaget senast så såg jag Tindras glögg utan tillsatt socker dvs endast 5g kolhydrater per 1 dl. Så jag köpte en...

Av Fia - 8 december 2010 14:57

Var till min lungläkare idag. Jag har eller är ju extremt trött än. Jag ska ju utredas mer om det är struma jag har. Men min lungläkare sa att det kan vara Sarkoidosen för den kan ge en extrem trötthet. Men han ska göra vidare utredningar med mig...

Presentation

Omröstning

Vad är du mest rädd att få för komplikation? OBS! Man behöver inte få någon komplikation alls av sin diabetes!Är bara nyfiken!
 Nedsatt syn/förlora synen
 Amputera
 Njurförändringar
 Hjärt&kärl förändringar
 Annat

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards