Alla inlägg den 7 januari 2009

Av Fia - 7 januari 2009 20:42

Vart på jobbet & haft APT/möte i några timmar idag, sånt tar på krafterna. Haft huvudvärk idag med men det har gått över nu. Så nu har jag sagt åt gubben min + mina arbetskamrater att om de ser mig med en cola/red bull eller liknande så ska de ta av mig den! För nu har jag haft avvänjning från allt vad koffein heter!

Jag har inte haft känningar nu inatt, fungerade bra att ställa ner basaldoserna lite grann! Har legat rätt bra idag förutom ett värde på 13,1 men det var ju inte så högt iaf! Ska till min dietist i februari så jag tänkte smita in till min diabssk om hon har tid & ta ett Hba1c då! Tror nog att jag ska ha fått ner mitt Hba1c lite granna!

Har fyra marsvin för tillfället här hemma. Så nu är de uppdelade i två burar för att de ska rangordna sig. Imorgon ska alla fyra få gå ihop i samma bur. Jag hoppas verkligen det hjälper med kastraten att få ordning på mina honor!



Presentation

Omröstning

Vad är du mest rädd att få för komplikation? OBS! Man behöver inte få någon komplikation alls av sin diabetes!Är bara nyfiken!
 Nedsatt syn/förlora synen
 Amputera
 Njurförändringar
 Hjärt&kärl förändringar
 Annat

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards