Alla inlägg den 12 januari 2009

Av Fia - 12 januari 2009 18:17

Nu har det kommit ut ytterliggare två avsnitt av desperate housewife som jag ska se nu. Älskar verkligen den serien!! Hoppas den aldrig slutar!

Ska ta mig ett glas vin till, kan det bli bättre?

Ett litet vintips, ett halvt glas vitt med resten sprite zero, det är jätte gott, jag lovar! Jag gillar vita söta viner som Guntrum, Blue Nun, mitt bs ligger stabilt av vitt vin.

Annars har jag brottats med en känning under em nu. Vi köpte thaimat idag & jag tog den vanliga dosen men jag åt inte så mycket därav denna långa känning som känns som den aldrig ska ta slut. Mitt bs är nu uppe på 4,9 iaf men har tagit det lugnt och bara ätit en banan och 2 rostade mackor.

Nu ska jag kika på desperate housewife!

Av Fia - 12 januari 2009 12:47

Vaknade med ett värde på 14 :( Ont i huvudet, slut i kroppen,lite feber, känner inte för nåt idag.

Har ju jobbat 2 dagar på sträck och jag blir helt slut. Det är helt sjukt att jag inte klarar mer..

Jag vill bli frisk nu! Förut kunde jag jobba mer än heltid! Det var inga som helst problem! Jag som gillar att jobba mycket, att det händer någonting hela tiden. Nu sitter jag mest hemma för jag orkar inte så mycket men det går i perioder, det värsta är väl att det tär psykiskt på en.

Tänk er själva att från att varit frisk (ok jag har diabetes men känner mig rätt frisk ändå) kunnat jobba heltid, gått på spinning, core ja tränat en del till att inte orka nånting..man blir rätt deppad, jag saknar mitt gamla liv!!

Den här lungsjukdomen går i skov så nu är jag väl inne i ett sånt igen :(

Ska till min lungläkare på torsdag, får se vad alla prover och röntgen visar då..

Kanske inte det mest positiva inlägget men måste få skriva av mig..

Presentation

Omröstning

Vad är du mest rädd att få för komplikation? OBS! Man behöver inte få någon komplikation alls av sin diabetes!Är bara nyfiken!
 Nedsatt syn/förlora synen
 Amputera
 Njurförändringar
 Hjärt&kärl förändringar
 Annat

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards