Alla inlägg den 17 januari 2009

Av Fia - 17 januari 2009 23:04

I februari kommer jag kanske iväg utomlands! Min syster & hennes son kan ev. följa med! Gubben läser på högskolan så på måndag får han veta sitt schema över februari. Jag hoppas verkligen att vi kommer iväg!

Skulle vara så skönt att åka iväg till lite sol & värme.

Jag skulle helst vilja åka lite längre bort men min syster vill inte åka för långt bort med sin lille son så det lär isf bli typ Kanarieöarna eller nåt sånt. Men det är ju bättre än ingenting alls!

Om vi reser så tar vi en sista minuten.

Mår lite bättre nu iaf. Har tagit huvudvärkstabletter så huvudvärken är då borta, sen så utklassade vi kubanerna rejält! Men det var ingen rolig match att se på när Sverige redan efter ca 10 min hade sånt övertag på matchen! Hoppas på lite mer spänning imorgon då Sverige möter Sydkorea.

Av Fia - 17 januari 2009 17:04

MIn älskade man har köpt hem min älsklings choklad: Ferrero rocher. Dom är så goda!!!

Dagen har vart skit annars, jag har sån huvudvärk, stressat runt här hemma och gjort allt och inget. Känns som jag bara ska kollapsa vissa stunder, känner mig helt matt i hela kroppen.

Som tur är så är det handbollsmatch snart! Svenska herrlandslaget mot Kuba. Så snart är jag nog på bättre humör iaf :p

Men saknar gamla Bengan boys! Det var tider det..haha vad jag låter gammal!

Senare ikväll så ska jag åka ut till Landvetter och hämta svärföräldrarna, orkar inte egentligen men gubben min har inget körkort så vad ska man göra?

Av Fia - 17 januari 2009 11:08

Igår kväll/natt fick jag nästan panik över allt. Jag vill inte vara sjuk längre! Jag satt och kollade på sista minuten resor, resor till Köpenhamn, London, ja vart som helst bara jag kommer härifrån! Men det hjälper ju inte mig att bli frisk bara för att jag flyr.. Men just nu känner jag verkligen att jag behöver komma bort ett tag..

Dom senaste dagarna har det vart som ett tryck över bröstet, känns som om jag ibland ska bryta ihop när som helst. Men jag kämpar på. Försöker vara den glada vanliga Fia men hur länge orkar man vara det?

Min lungläkare har sjukskrivit mig på 50% till den sista februari, det behövs nog. Jag måste få tillbaka min ork, jag vill ha tillbaka mitt gamla liv!


Presentation

Omröstning

Vad är du mest rädd att få för komplikation? OBS! Man behöver inte få någon komplikation alls av sin diabetes!Är bara nyfiken!
 Nedsatt syn/förlora synen
 Amputera
 Njurförändringar
 Hjärt&kärl förändringar
 Annat

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards