Alla inlägg den 24 januari 2009

Av Fia - 24 januari 2009 18:22

Idag har vi vart och demostrerat mot Israel. Det kom en hel del folk trots det tråkiga regniga vädret. Känns bra att folk engagerar sig i Palestina frågan.

Sen åkte vi hem och käkade. Jag köpte med mig en liten "fisk macka" eller det är som en liten smörgåstårta, skit gott!

Nu har vi börjat dricka lite alkohol. Jag dricker mitt vita vin med 7up light i, super gott! Mitt bs har väl inte legat så bra under dagen..nyss låg jag på 13,4 men har ätit såna här Stjärnor (typ chips). Varför kan jag inte skärpa mig och försöka äta bättre?

Nu ska vi börja kolla på handbollsmatchen mellan Sverige-Frankrike.

Hoppas vi spöar dem eller vi måste spöa dem!

Skål!


Av Fia - 24 januari 2009 11:08

Har märkt att det verkligen är skillnad på bananer :p

Vet egentligen att ju mer mogen en banan är desto sötare är den. Som igår kväll låg jag på 3,4 innan jag la mig, åt då en mogen banan.

Nyss när jag gick upp så låg jag på 12,4

Så det är bättre att äta dom som är mer grön/gula så stiger inte ens bs så mycket.

Jag tjatar kanske om det men det är så skönt att ha pump för då slipper man gå upp och ta sprutor, man kan sova hur länge man vill utan att bry sig :p


Presentation

Omröstning

Vad är du mest rädd att få för komplikation? OBS! Man behöver inte få någon komplikation alls av sin diabetes!Är bara nyfiken!
 Nedsatt syn/förlora synen
 Amputera
 Njurförändringar
 Hjärt&kärl förändringar
 Annat

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards