Alla inlägg under januari 2010

Av Fia - 1 januari 2010 14:35

 


Japp, nytt år, nya tag!

Den första sidan jag gick in på nu idag var blodsocker.se Jag var så duktig och skrev upp vad jag låg på och vad jag åt!

Jag har fått en tid till min diab.läkare nu i slutet av januari så jag tänkte jag skriver upp allt & visar henne det.

Vaknade förresten precis nyss.. Blev en lång sovmorgon..

Igår tog vi det lugnt, jag, gubben & en kompis till mig. Vi drack några drinkar och lite vin och kollade på en film med Mads Mikkelsen (som är så snygg) Elsker dig for evigt hette den. Kan rekomendera den! Sen kollade vi som vanligt på massa Mia & Klara. Jag & min kompis älskar dom! Så bra, svart, låg humor!

Sen skålade vi in det nya året!  

Presentation

Omröstning

Vad är du mest rädd att få för komplikation? OBS! Man behöver inte få någon komplikation alls av sin diabetes!Är bara nyfiken!
 Nedsatt syn/förlora synen
 Amputera
 Njurförändringar
 Hjärt&kärl förändringar
 Annat

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards