Alla inlägg den 5 januari 2010

Av Fia - 5 januari 2010 17:27

Ja som sagt, först försov jag mig. Sen en känning på fm men det åtgärdade jag med en god annanas läsk.

Strax efter lunch så sitter jag och klipper i magnettejp (det är rätt segt/halvhårt) och tar i för kung och fosterland typ. Klipper av mig en skinnbit från pekfingret  

Jäklar vad det blödde och det blev ett fint jack, skinflärp öppen. Så jag mms:ade min syster som är ssk bilder på mitt finger och hon sa åt mig att åka till vårdcentralen.

Så då åkte jag dit, först tänkte dom sy men sen så tejpade dom ihop det.

Hur klantig kan man egentligen vara? Det äckliga var att skinbiten som jag klippte av hängde kvar på saxen, inte så fräscht..

Men sen åkte jag tillbaka till jobbet och klippte det sista utan några fler olyckor  

Av Fia - 5 januari 2010 08:44

Och här sitter jag!! Skulle bara in och kika men nu skriver jag.. Iaf så låg mitt bs på det super perfekta värdet 4,7 nu när jag vaknade! Så något bra med denna dåliga dag att starta med iaf!

Nu måste jag skynda mig iväg!

Ok, vi har flex men känns lite surt att ta ut för att man försovit sig!

Presentation

Omröstning

Vad är du mest rädd att få för komplikation? OBS! Man behöver inte få någon komplikation alls av sin diabetes!Är bara nyfiken!
 Nedsatt syn/förlora synen
 Amputera
 Njurförändringar
 Hjärt&kärl förändringar
 Annat

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards