Alla inlägg den 31 januari 2010

Av Fia - 31 januari 2010 19:46

 

Nu nåt helt annat än om min diabetes!

Läckerbiten Mads Mikkelsen kommer att vara här i Gbg nästa helg!!

Tänk om man fick se han! Känner mig som en fjortis nu men fatta vad häftigt om man skulle se han! Tänk om man möter honom på stan! Måste ha med mig en kamera helanästa helg när jag är på stan,haha.

Jag har köpt filmfestivalpass så jag ska gå på hans nya film på söndag!

Pratade nyss med en kompis som är lika frälst i Mads. Vi måste fixa press id så vi kan gå på hans presskonferens. Sa till min kompis att jag kan ringa & försöka fixa ett id genom att jag är "journalist" från Göteborgs diabetestidning,haha. Vad tror ni om den käcka ideén?   

Vad gör man inte för att komma i närheten av Mads?

Presentation

Omröstning

Vad är du mest rädd att få för komplikation? OBS! Man behöver inte få någon komplikation alls av sin diabetes!Är bara nyfiken!
 Nedsatt syn/förlora synen
 Amputera
 Njurförändringar
 Hjärt&kärl förändringar
 Annat

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards