Alla inlägg den 27 januari 2010

Av Fia - 27 januari 2010 22:49

Japp, är så mycket på jobbet så jag orkar bara ta mig hem för att sen decka direkt. Har inte ens orkat tagit mig iväg på yogan ikväll som jag hade tänkt göra!

Och nästa vecka ska jag påbörja mitt arbete med den nya verksamheten så då blir det ännu mer! Men jag trivs verkligen med att flänga runt på olika ställen och ha massa olika arbetsuppgifter! Så jag ska inte klaga!

Men idag köpte jag rätt mycket godis som jag åt för att hålla mig vaken/få en sockerkick på em när jag & chefen satt och fixade massa. Snyggt, jag som varit sjuksriven för min diabetes och att jag inte haft någon kontroll på blodsockret mm sitter och äter massa godis,haha..men det gick bra, var upp en vända på 12 i bs som mest och det var ju inte så farligt!

Chefen sa då inget heller om att jag satt och tröck i mig godis, han kan inte så mycket om diabetes verkar det som. Han babblade på om någon bekant som hade någon "slags diabetes" men att det räckte för den personen att äta nyttigt och ta en extra promenad om han skulle äta något sött. Så jag tog en snabb information om skillnaden mellan typ1 och typ2.

Nu ska jag fixa med lite grejer innan jag ska lägga mig!

Sov gott!

Presentation

Omröstning

Vad är du mest rädd att få för komplikation? OBS! Man behöver inte få någon komplikation alls av sin diabetes!Är bara nyfiken!
 Nedsatt syn/förlora synen
 Amputera
 Njurförändringar
 Hjärt&kärl förändringar
 Annat

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards