Alla inlägg den 8 januari 2010

Av Fia - 8 januari 2010 17:51

Imorgon ska jag & min kompis gå och träna på friskis! Hon har köpt ett träningskort där idag så nu ska hon dra med mig imorgon på ett medelgympa pass. Tyckte att vi kunde börja med ett baspass men icke. Men man gör ju i sin takt och så mycket man orkar så det ska nog gå bra! Ser framemot morgon dagen! Först friskis, sen ska jag & samma kompis gå på bio och sen Bröllopsfotogrfen och efter det har vi tänkt gått ut och dricka lite vin. Så det kommer att bli en skitbra och rolig dag imorgon!


Idag har jag shoppat loss lite. Köpte en skitsnygg vattenkokare från OBH Nordica som jag kollat in förut. Den är grön, så snygg färg. Var nersatt från 399:- till 199:-

Sen så skulle jag egentligen köpt nytt batteri till brandvarnaren men det fanns 2-pack brandvarnare för 99:- så då blev det en sån.

Sist men inte minst en spisvakt,haha.. Men jag & gubben är lite slarviga med spisen ibland eller faktiskt med gubben! Så när jag såg en sån där spisvakt som ska larma om det blir för hett mm så visste jag att det är en sån vi behöver!

Jag glömde senast en liten kastrull med te i, kvar på plattan när jag pratade med en kompis. Vipps så var det en väldigt söt, stickande doft i hela lägenheten. Den hade börjat torrkokat som bara den! Fick vädra alla fönster även ute i trappen för det luktade   Fick även ont i halsen pga. röken som knappast inte syntes! Det är fan livsfarligt att glömma plattorna på!

Men idag köpte jag ju en vattekokare så förhoppningsvis kommer jag att använda den istället vilket är säkrare!

Presentation

Omröstning

Vad är du mest rädd att få för komplikation? OBS! Man behöver inte få någon komplikation alls av sin diabetes!Är bara nyfiken!
 Nedsatt syn/förlora synen
 Amputera
 Njurförändringar
 Hjärt&kärl förändringar
 Annat

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards