Alla inlägg den 21 februari 2009

Av Fia - 21 februari 2009 23:51

Precis innan vi gick på Gbgs horseshow så fick jag en känning :( Så jag sprang in på pressbyrån och köpte en yalla yoggi och lite godis. Hatar att få känningar när jag ska iväg på något. Då vill jag inte riskera att ligga lågt så då blir det lite extra att äta. Egentligen skulle det väl räcka med en banan.

Men vi hade en bra kväll iaf! Hästhoppning och sen fyrspann. Fyrspann tävlingen var jätterolig! Det var action och man klappade i takt! Var superkul!

Mitt bs gick upp till 13,1 som mest under kvällen..

Av Fia - 21 februari 2009 09:29

Igår deckade jag totalt vid 20 tiden!! Har sovit fram tills nyss! Vaknade och darrade, trodde jag låg jätte lågt men låg på 4,1 i bs. Jag har ju legat lite eller rätt högt sen jag var på Gran Canaria så nu har väl min kropp vant sig med dom höga värdena tyvärr.

Idag kommer mina föräldrar ner på besök fram tills på måndag så nu blir det full fart. Vi ska bla gå på hästshowen på Scandinavium. Jag har ridit mycket förr och min mamma med så det ska bli skoj att se hoppning mm även om jag idag inte är speciellt häst intresserad.

Har inte så ont i magen idag men tog ju massa smärtstillande igår när jag la mig så det kanske sitter kvar än?

Presentation

Omröstning

Vad är du mest rädd att få för komplikation? OBS! Man behöver inte få någon komplikation alls av sin diabetes!Är bara nyfiken!
 Nedsatt syn/förlora synen
 Amputera
 Njurförändringar
 Hjärt&kärl förändringar
 Annat

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards