Alla inlägg den 16 februari 2009

Av Fia - 16 februari 2009 22:20

Nu är jag äntligen hemma i vår lght! Har stressat runt här hemma & bytt åt marsvinen, ringt kompisar, vattnat blommor mm. Jag känner mig helt speedad av att kommit hem :p Gubben är van med att jag yrar omkring några timmar innan jag kommer till ro när jag vart bortrest,haha.

Imorgon ska jag börja skriva i blodsocker.se igen och försöka få bra bs värden igen! På tåget hem blev det en kanelbulle och en smörgås, kanske inte det bästa men var så sugen på kanelbullar!

Mina stackars handflator är alldeles sönderstuckna, tog en hel del extra bs när jag var på Gran Canaria. Jag har inte tagit i fingrarna på flera år, dom blir så sönderstuckna. I handflatan så känns det inte alls. Tar längst ner på handen under lillfingret, det är som en "kudde" där. Där går det superbra att ta bs! Så vila era stackars fingrar ibland & testa andra ställen! Tog två kort så ni får se vart jag menar, kände att min förklaring inte var så bra ;)


Av Fia - 16 februari 2009 12:55

Nu ska jag snart med tåget. Ska bli skönt att komma hem!

När jag kommit hem så ska jag försöka skriva oftare igen!

Mitt bs har legat rätt bra nu iaf!

Ska ta & ringa min lungläkare nu strax & höra om min prov resultat har kommit!



Presentation

Omröstning

Vad är du mest rädd att få för komplikation? OBS! Man behöver inte få någon komplikation alls av sin diabetes!Är bara nyfiken!
 Nedsatt syn/förlora synen
 Amputera
 Njurförändringar
 Hjärt&kärl förändringar
 Annat

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards