Alla inlägg den 2 februari 2009

Av Fia - 2 februari 2009 21:43

Har ju pressat ner mitt bs rätt mycket på sistonde. Det som är lite läskigt är att man inte känner sitt låga bs lika fort. Jag tänkte för ett tag sen att jag kanske låg lite lågt men det var nere på 2,5! Då brukar jag darra, få sämre syn mm men nu kände jag inte av nåt sånt nästan! 

Imorgon har jag tagit ut komp på jobbet så skönt att vara ledig men jag kommer att ha fullt upp med tentor, bilen till verkstan mm.

Nu är det mindre än 5 dagar kvar tills jag åker utomlands!! Ska bli så skönt!


Av Fia - 2 februari 2009 09:34

Satt uppe till halv 3 inatt igen med tentorna. Jag har gjort väldigt mycket men har en hel del kvar än! Ringde till jobbet nyss och sa att jag vill ta ut komp imorgon så vi får se om jag får ledigt. Annars vet jag inte hur jag ska hinna med allt!

Låg på 7,8 nu imorse så dagen har börjat bra iaf! Men jag ser för jävlig ut nu när jag sitter uppe på nätterna och skriver och skriver.. Ser ut som sju svåra år,haha..

Presentation

Omröstning

Vad är du mest rädd att få för komplikation? OBS! Man behöver inte få någon komplikation alls av sin diabetes!Är bara nyfiken!
 Nedsatt syn/förlora synen
 Amputera
 Njurförändringar
 Hjärt&kärl förändringar
 Annat

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards