Alla inlägg den 13 februari 2009

Av Fia - 13 februari 2009 20:15

Gud vad fort veckan har gátt här nere! Har vart mellan +20-25grader här,gött! Skulle kunna stanna kvar en vecka till men vill förstás hem till min älskling som är hemma. Vad jag har saknat honom!!

Alltsá pá ett sätt är det skönt att komma hem sá jag kanske fár ordning pá mitt blodsocker! Det har legat rejält högt nästan hela veckan!

Igár kväll la´g jag pá 2,0 när jag skulle lägga mig sá jag át en liten tallrik med mjölk, cornflakes & en tesked sylt + en chokladbit pá ca 40g. Tog sen 3,5e efterát för att förhindra en rekyl tänkte jag.. Vad vaknar jag sen pá vid 3-tiden inatt, jo pá 28!!!! Alltsá jag fattar inte hur jag kunde stiga till 28!!!

Sá lite skönt ska det bli att komma hem & äta sin vanliga mat.

Idag har vi vart till Puerto De Mogan där vi bla har áktner 22m med en ubát i 40 min! Det var häftigt! Ság massa fiskar & 2 vrak. Sen har jag shoppat loss lite pá en marknad, en piercing till naveln, ett döskalle halsband a`la bling bling,haha.

Har försökt lagt in kort som jag tagit här men det vill sig inte sá jag lägger in dem när jag komme rhem.

Ha det gött!

Presentation

Omröstning

Vad är du mest rädd att få för komplikation? OBS! Man behöver inte få någon komplikation alls av sin diabetes!Är bara nyfiken!
 Nedsatt syn/förlora synen
 Amputera
 Njurförändringar
 Hjärt&kärl förändringar
 Annat

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards