Alla inlägg den 24 september 2010

Av Fia - 24 september 2010 18:18

Jag och gubben har vart ute i vår stuga nu i 2 dagar. Så skönt att komma bort, bara ta hand om varandra och vara.

Men vi har gjort väldigt mycket på gäststugan eller rättare sagt gubben min.

All isolering och gipsskivor är nästan på plats nu! Han tycker det är skönt att jobba på där ute i stugan och får nåt annat att tänka på även om vi båda tänker på hans pappa hela tiden.

Idag var dödsannonsen i tidningen. Den var så himla fin!

Svärmor har skrivit en egen dikt som var så passande och fin!

Idag har det gått 4 dagar sen svärfar tog sitt sista andetag och somnade in. Jag har nog inte riktigt fattat det än..det är såna här små saker som när man träffade på han i affären, ringde efter skjuts ibland, han kom förbi med nygräddade muffins åt mig (ja jag älskade hans muffins och han gjorde dom t.o.m i födelsedagspresent åt mig!)

Så snart kommer man märka dessa små vardagliga ting, att nånting fattas en..

Presentation

Omröstning

Vad är du mest rädd att få för komplikation? OBS! Man behöver inte få någon komplikation alls av sin diabetes!Är bara nyfiken!
 Nedsatt syn/förlora synen
 Amputera
 Njurförändringar
 Hjärt&kärl förändringar
 Annat

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards