Alla inlägg den 19 september 2010

Av Fia - 19 september 2010 23:53

Usch hur det här valet slutar..

Egoistiska och empatilösa Alliansen ska fortsätta styra med sina kalla blåa vindar..som kommer att fortsätta sin häxjakt på sjuka, utförsäkra dem för att tvinga dem att söka ekonomiskt bistånd.(men statistiken ser ju bättre ut för Alliansen när sjukskrivningarna minskar)

Vet själv hur jag fick kämpa när jag fick min lungsjukdom, då jag åt höga doser prednisolon (kortison) som slog ut insulinet för mig så jag mådde ännu sämre och mitt i allt kämpa mot FK..

SD in i regeringen..

Vart är Sverige på väg?


Hittade den här nyss som jag gillar:

Vår demokrati är grekisk
Våra siffror är arabiska
Vår pizza är italiensk
Våra bananer är från Afrika
Vår parfym är fransk
.........                                            

Vår mobil är finsk
Vår öl är dansk
Våra semestrar tillbringar vi i Spanien el. Thailand.
                       

Vår kung är halvfransk, och vår drottning är halvtysk- och brasse. Och alla som kom på 60-talet, de har byggt upp halva SVERIGE.    Vad hade vi varit utan utlänningarna. JAG gillar olika! =)

Av Fia - 19 september 2010 23:10

Hur fan lyckas SD komma in i riksdagen?

Ryser att det kan hända år 2010 i Sverige!

Av Fia - 19 september 2010 15:48

Hur fungerar man som människa om man jobbar som undersköterska och inte har någon som helst empati eller kan vara pedagogisk?

Det inträffade en grej idag som inte var så smart gjort av en uska..

Fan vad arg och upprörd jag blev när jag fick höra det! Min man var inne ensam med sin pappa då en uska betedde sig helt oproffessionellt!

Så jag letade rätt på henne och ställde henne mot väggen! Sån dålig ursäkt hon hade! Kan man inte tänka lite extra hur man beter sig inne hos en människa som ligger för döden?

Jag pratade sen med två underbara usk:or som skulle vidarebefodra det inträffade. Jag sa även att den undersköterskan inte har någon rätt att sätta sin fot inne på hans rum igen!

Tur att man orkar vara stark mitt i allt!

Svärmor var så tacksam över mitt ingripande över hela situationen!

Presentation

Omröstning

Vad är du mest rädd att få för komplikation? OBS! Man behöver inte få någon komplikation alls av sin diabetes!Är bara nyfiken!
 Nedsatt syn/förlora synen
 Amputera
 Njurförändringar
 Hjärt&kärl förändringar
 Annat

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards