Alla inlägg den 20 september 2010

Av Fia - 20 september 2010 21:29

♥ Idag somnade min älskade svärfar in..♥

Nu är han äntligen fri från alla smärtor och ångest.

Men kvar är vi i all denna sorg! Vi stöttar varandra, vi gråter tillsammans..

Livet är så orättvist!!

Han blev bara 58 år! Vad är det för ålder att dö vid? Han hade så många år kvar!

Han som var så pigg, klipsk och underbar som människa! Sen tog hans liv en plötslig vändning då den hemska sjukdomen cancer in i hans liv och avslutade hans liv!

Jag hatar cancer!

Cancer är fan en av dom vidrigaste sjukdomar som finns!

Diabetes är ingenting mot vad min älskade svärfar har fått gått igenom under denna korta tid som han var sjuk.

Så jag ska sluta klaga, ta vara på varje dag för man vet inte när döden kommer till en..



Gråt inte vid min grav.
Jag finns inte där
Jag finns i solens spegelblänk på fjorden.
Jag finns i vindens lek över sädesfälten.

Och när Du en tidig morgon
väcks av fåglars kvitter
är det min röst Du hör.
Så gråt inte vid min grav.
Jag är inte död.
Jag har bara gett mig av.

Presentation

Omröstning

Vad är du mest rädd att få för komplikation? OBS! Man behöver inte få någon komplikation alls av sin diabetes!Är bara nyfiken!
 Nedsatt syn/förlora synen
 Amputera
 Njurförändringar
 Hjärt&kärl förändringar
 Annat

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards