Alla inlägg den 7 september 2010

Av Fia - 7 september 2010 07:12

Igår var jag till lungläkaren pga. min Sarkoidos. För första gången sen jag fick sjukdomen så såg han en liten, liten förbättring på mina lungor!!    

Nu ska jag inte heller ta nå mer Prednisolon (kortison) så det ska bli skönt att slippa en medicin iaf! Nu har jag bara Imurel kvar (immunnedsättande medicier).

Så det går sakta men säkert framåt för mig när det gäller min lungsjukdom!

Så det känns så gött att slippa ta något mer kortison. Enda nackdelen är att jag kommer säkert att känna av det dvs. jag kommer att bli tröttare än vanligt eftersom kortison gör en väldigt pigg men då får jag väl bli det!

Ha en bra dag alla!

Presentation

Omröstning

Vad är du mest rädd att få för komplikation? OBS! Man behöver inte få någon komplikation alls av sin diabetes!Är bara nyfiken!
 Nedsatt syn/förlora synen
 Amputera
 Njurförändringar
 Hjärt&kärl förändringar
 Annat

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards