Alla inlägg den 25 november 2010

Av Fia - 25 november 2010 17:26

Ja så känner jag mig just nu..fast fiskmåsar äter iaf..

Sitter och bloggar fast jag ligger lågt. Har en halväten skål med flingor, fil och sylt här brevid mig.

Började redan i tvättstugan att jag kände att blodsockret var på väg ner. Vad gör jag när jag kommer upp från tvättstugan? Jo byter i buren åt mina marsvin..efter det då? Känner att det är lika bra att dammsuga resten av lägenheten. Sen tar jag reda på disken från diskmaskinen och märker att det inte är riktigt rent så jag sätter igång en ny.

Sen äntligen häller jag upp fil, flingor och sylt. Äntligen ska jag äta! Nä då kommer jag på att jag måste blogga medans jag har känning..

Så man är inte så jäkla smart när man ligger lågt   

Nu ska jag iaf äta upp resten!

Presentation

Omröstning

Vad är du mest rädd att få för komplikation? OBS! Man behöver inte få någon komplikation alls av sin diabetes!Är bara nyfiken!
 Nedsatt syn/förlora synen
 Amputera
 Njurförändringar
 Hjärt&kärl förändringar
 Annat

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards