Alla inlägg den 11 november 2010

Av Fia - 11 november 2010 16:38

Förstår inte hur jag kan vara så himla trött hela tiden!

Pratade med en ssk på lungmottagningen idag. Mina prover som jag hade lämnat nu i början på november visade på lågt albumin så jag ska gå till vårdcentralen imorgon för att ta nya prover + ta en snabbsänka också.

Jag slutade ju med kortisonet för ca 1,5månad sen nu tror jag det är och jag är så trött. Får hoppas att det är en "biverking" av att jag helt slutat ta det.

Mitt bs är helt ok men vart lite högt på sistone så kanske en infektion i kroppen?

Känns som jag springer på läkarbesök stup i kvarten just nu. Känns "pinsamt" på jobbet att jag är borta en del nu för läkarbesök men har en förstående chef och arbetskollega som tur är! Men det är inte kul ändå att ständigt springa runt till alla olika mottagningar.

Som igår var jag på Hudmottagningen för jag fått en massa utslag som är relaterade till medicin jag äter.

Men jag försöker vara positiv i det hela ändå fast det känns som om allt går emot mig just nu. Det kunde ju ha vart värre! Finns ju värre sukdomar!

Har fortfarande inte orkat kopplat på min nya fina animas men ska göra det idag när jag ska byta insulin och stickkställe!

Presentation

Omröstning

Vad är du mest rädd att få för komplikation? OBS! Man behöver inte få någon komplikation alls av sin diabetes!Är bara nyfiken!
 Nedsatt syn/förlora synen
 Amputera
 Njurförändringar
 Hjärt&kärl förändringar
 Annat

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards