Alla inlägg den 21 november 2010

Av Fia - 21 november 2010 12:04

I fredags var jag till läkaren på min vårdcentral.

Kollade upp mina höfter och det är inte så konstigt att jag börjar få ont i dem! Mitt högra ben är lite mer än 1,5cm för kort!

Har ju vetat om att det ena benet är lite kortare men inte att det var sån skillnad!

Så nu får jag ta och ringa ortopedtekniska och be dom göra nåt inlägg eller liknande!

Sen så har jag tagit massa prover för att kolla vad min trötthet kan bero på.

Det blev prover för att kolla sköldskörteln, kortisol värdet, sänkan mm.

Så på måndag em kunde jag ringa för att kolla svaren.


Annars så har vi vart i stugan. Åkte hem tidigt idag för jag blev lite rastlös   Det bara snöade/regnade om varannat så man kunde inte göra nåt ute eller jag hade inga kläder för att vara ute. Men har suttit inne framför brasan och kollat på tv och bara tagit det lugnt.

Hittade en jättefin gammal ljuskrona i trä (sån man sätter i levande ljus i) på Emmaus och en adventljusstake som passade perfekt i vår lilla stuga!

Tycker om att ha massa levande ljus, är så mysigt nu när det är så mörkt och dysert ute. Köpte tom några marschaller som vi hade ute på gården i helgen. Fick ju se dem när man gick ut till dasset   

En bild inifrån vår stuga. Den lilla kaminen som värmer hela stugan och här spelar gubben nåt fotbolls spel.


Vår gigantiska stora sten på vår tomt. Den kanske inte ser så stor ut men står man brevid den så ser man.

 

Presentation

Omröstning

Vad är du mest rädd att få för komplikation? OBS! Man behöver inte få någon komplikation alls av sin diabetes!Är bara nyfiken!
 Nedsatt syn/förlora synen
 Amputera
 Njurförändringar
 Hjärt&kärl förändringar
 Annat

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards