Alla inlägg den 16 november 2010

Av Fia - 16 november 2010 21:59

Idag har jag legat runt 3-4 i mitt blodosocker rätt mycket. Visst det är inte superlågt med 4 men jag vill gärna ligga iaf runt 6.

Så nu på kvällen låg jag lågt igen och gubben min skulle till affären så jag bad han köpa godis. Så sagt och gjort så fick jag massa lösgodis vilket slank ner rätt fort!

Så nu ligger jag på 15 och har duttat i mig insulin två gånger för att slippa få nån rekyl + att jag ställt in en förlängd bolus på 3 timmar med 3extra enheter.

Får hoppas att det har tagit ner mitt bs tills imorgon.


Nåt som är väldigt positivt med Animas är att den har väldigt bra bakgrund eller är tydlig och har stark lampa! Tog ett kort i mörker för att visa er, inte det bästa kortet kanske men men..


Imorgon ska jag förresten på seminarium genom mitt jobb. Det är halvdag och vi får lunch också. Skönt med lite avbrott i sitt vanliga arbete! Gott med lunch på hotellet där seminariumet kommer att hållas!


God natt!

Presentation

Omröstning

Vad är du mest rädd att få för komplikation? OBS! Man behöver inte få någon komplikation alls av sin diabetes!Är bara nyfiken!
 Nedsatt syn/förlora synen
 Amputera
 Njurförändringar
 Hjärt&kärl förändringar
 Annat

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards