Alla inlägg den 4 november 2010

Av Fia - 4 november 2010 22:05

Ikväll tog jag mig till gymmet och tränade efter det schemat jag fick av instruktören i förrgår. Klarade alla maskiner förutom en som jag fick ett riktigt hjärnsläpp på  

Men så skönt att jag tog mig dit!

Jag har vart så trött sen jag slutade med kortisonet. Min lungläkare sa att jag kommer märka det tydligt.

Men igår slog jag alla rekord! Kom hem från jobbet. Tog ett bad, var redan trött då men blev självklart ännu tröttare efter ett varmt bad.

Vid 17 somnade jag helt utslagen i sängen! Så trött jag var! Gubben min försökte väcka mig vid 19 tiden men jag var för trött för att gå upp!

Helt sjukt att man kan bli så trött! Vid halv 9 så fick jag en känning så då tvingade jag mig upp för att äta 2 mackor och dricka mjölk. (hade ätit rätt dåligt hela dagen så jag var rätt hungrig) Men efter jag ätit det så somnade jag igen! Sen sov jag till min mobil ringde halv 7 imorse!

Sen så har jag ju inte druckit mina älskade redbull sugarfree + cola zero på typ 2 månader nu! Jag hällde i mig redbull och cola förut för att få i mig koffeinet och bli pigg!

Imorgon efter jobbet ska jag åka till min kompis som bor utanför Halmstad. Ska vara där hela helgen. Hon har två små töser på 2,5år och den andra fyller snart 1 år.

Dom är så gulliga även den äldre som blivit riktigt trotsig men hon charmar mig så mycket ändå!

Tror ni det är mycket tjat om att skaffa barn efter jag vart där eller?  

Fast som sagt så kan vi inte skaffa barn nu pga. medicinen jag äter tyvärr..


Ha en bra helg på er!

Kommer inte att skriva på några dagar nu när jag ska bort!

Presentation

Omröstning

Vad är du mest rädd att få för komplikation? OBS! Man behöver inte få någon komplikation alls av sin diabetes!Är bara nyfiken!
 Nedsatt syn/förlora synen
 Amputera
 Njurförändringar
 Hjärt&kärl förändringar
 Annat

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards