Alla inlägg den 3 november 2010

Av Fia - 3 november 2010 07:01

Har så jäkla in i hela kroppen! Men! Det är "positivt" ont   

Var ju på gymmet igår 1 timme med en instruktör! Så idag känns det i hela kroppen kan jag säga!! Men det är ändå jäkligt skönt att ha sån träningsvärk!

Men jag har sms:at min arbetskollega och tiggt skjuts av henne nu på morgonen för jag orkar inte köra,haha. Tur att vi typ är grannar så det blir ingen direkt omväg för henne. Lite knäppt egentligen att vi sitter och kör med varsin bil när vi ska till samma ställe varje morgon..men men, ibland är det skönt att åka själv och slippa stressa för att vänta på någon annan!

Imorse låg mitt blodsocker på 5,4. Kan dagen starta bättre?

Mår toppen just nu! Vikten minskar, jag äter bra, har kommit igång med träningen och det viktigaste är att jag inte tränar som en tok som jag brukar göra så jag tröttnar snabbt! Utan jag tar det lugnt med 2 pass i veckan och nu ska jag försöka lägga till att träna i gymmet 1 dag i veckan!

Sen så ska jag ju få min rosa fina pump vilken dag som helst också! Det ser jag fram emot! Men kom att tänka på att jag måste beställa dom där man drar upp insulinet i (har total hjärnsläpp vad dom heter) eftersom dom jag använt till min Cozmo inte passar i Animas. Så dom måste jag beställa idag på apoteket!


Ha en bra dag allesammans!

Presentation

Omröstning

Vad är du mest rädd att få för komplikation? OBS! Man behöver inte få någon komplikation alls av sin diabetes!Är bara nyfiken!
 Nedsatt syn/förlora synen
 Amputera
 Njurförändringar
 Hjärt&kärl förändringar
 Annat

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards