Alla inlägg den 11 april 2010

Av Fia - 11 april 2010 18:07

Idag har det vart helt underbart väder! Eller det är det fortfarande, blå himmel och sol! Så skönt! Har vart hemma hos min kompis, hennes kille och deras 2 barn och vi tog med oss en engångsgrill och grillade korv. Så underbart skönt att kunna sitta ute och äta och grilla igen!

Imorgon ska jag försöka få tag på en fotteraupeft på mitt sjukhus. Dom har ju dragit ner på tider för att få fotvård. Men jag har fått såna här liktorn eller vad det heter på under min ena fot och den börjar kännas när jag går. Jag smörjer in mina fötter och sköter dom men jag klarar inte av att fila dom, tycker det är så äckligt. Så jag ska försöka få mig en tid så fotteraupeften får fixa det istället. Man ska ju vara extra försiktig om sina fötter när man har diabetes.


Nästa helg ska jag göra massa skojiga saker! Först ska jag & en kompis till Ullared. Brukar alltid få med mig massa handlingslistor från släkt och vänner, mest kläder och leksaker till deras barn som ör mycket billigare där. Så det är rätt nice att gå omkring & shoppa loss åt andra där så slipper jag handla så mycket  

Sen ska gubben min & jag på en lghts visning också! Vill verkligen ha den! Igår kväll var vi utanför för att checka läget, om det var stökigt och livat i området men det var så lugnt så! Så nu blir det till att ringa bankerna imorgon för att höra efter om lån.

Jag har redan flyttat in i den här lghten i mina tankar så nyss kom jag hem från Mediamarkt där jag drömt mig bort med allt från värsta kylskåpen till en skitsnygg rosa tvättmaskin,haha.

Vi får se hur det går, håll tummarna för oss!!

Presentation

Omröstning

Vad är du mest rädd att få för komplikation? OBS! Man behöver inte få någon komplikation alls av sin diabetes!Är bara nyfiken!
 Nedsatt syn/förlora synen
 Amputera
 Njurförändringar
 Hjärt&kärl förändringar
 Annat

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards