Alla inlägg den 6 april 2010

Av Fia - 6 april 2010 20:30

Idag har jag legat näst intill perfekt i mitt blodsocker! Legat runt 3-7 så lite lågt men det har gått bra ändå.

Idag var jag och shoppade loss på lunchen, blev ett par svarta easy rider.

Så nu är jag redo för att ta upp ridningen igen! Ska bli så kul! Första gången kommer det att vara hoppning! Jag älskar eller älskade hoppning förut när jag red! Hoppas jag inte blivit för feg nu efter alla år som jag inte ridit på. Ok jag har ridit nån gång per år men då har dt mest vart på Islandshästar som min kompis mamma har.

Men då har vi ju inte hoppat eller så utan ridit ute i skogen.

Funderar hur jag ska göra med pumpen när jag rider, om jag ska koppla av den helt,tror jag gör så.

Nu är det snart dags för desperate housewifes!

 

Presentation

Omröstning

Vad är du mest rädd att få för komplikation? OBS! Man behöver inte få någon komplikation alls av sin diabetes!Är bara nyfiken!
 Nedsatt syn/förlora synen
 Amputera
 Njurförändringar
 Hjärt&kärl förändringar
 Annat

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards