Alla inlägg den 1 april 2010

Av Fia - 1 april 2010 07:21

Sorry att jag inte bloggat på länge. Har haft fullt upp, vart bortrest och firat min födelsedag uppe i Dalarna så jag och gubben var där förra helgen.

Sen har jag vart så extremt trött, jag somnar när jag kommer hem från jobbet, helt slut! Jag äter ju extra järntabletter för jag har blodbrist men dom har inte hjälpt för 5 öre mot min trötthet iaf.

Sen har jag och gubben faktiskt vart och tittat på två olika hus nu i veckan! Men vi ska inte köpa något nu men kul att gå på husvisning iaf!

Så det har vart något hela tiden!

Är så skönt att man får lång ledigt nu, sista arbetsdagen och sen jobbar man först på tisdag!

Mitt blodsocker är som en berg och dalbana men det ligger inte över 16 iaf! Men många känningar har jag haft på sistonde   så drygt!

Nu ska jag åka till jobbet!

Presentation

Omröstning

Vad är du mest rädd att få för komplikation? OBS! Man behöver inte få någon komplikation alls av sin diabetes!Är bara nyfiken!
 Nedsatt syn/förlora synen
 Amputera
 Njurförändringar
 Hjärt&kärl förändringar
 Annat

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards