Alla inlägg den 5 april 2010

Av Fia - 5 april 2010 15:22

Idag skulle jag åka & hämta Max(hunden) men lyckades ligga på 2,9 just då så jag fick han hemkörd hit istället, så snällt!! Efter jag stabiliserat mitt blodsocker åkte vi till en jättefin park/skog och promenerade. Så skönt att komma ut i skogen och promenera!

Här har ni en bild på min lilla älskling Max

 

Sen har jag köpt Spirulina igår som är alger som ska vara nyttigt.

Det innehåller b.la järn, B12 mm.

Ska även ha en påverkan på ens blodsocker enligt en artikel som du kan läsa om här men sånt där är jag väldigt, väldigt skeptisk mot men tänkte att jag provar det iaf.

Det luktar fiskfoder så det smakar urk men idag lyckades jag göra så det smakade gott! Jag blandade det med 3% fil, frysta jordgubbar och massor av canderell.


Vilken härlig grön färg va?

     

Presentation

Omröstning

Vad är du mest rädd att få för komplikation? OBS! Man behöver inte få någon komplikation alls av sin diabetes!Är bara nyfiken!
 Nedsatt syn/förlora synen
 Amputera
 Njurförändringar
 Hjärt&kärl förändringar
 Annat

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards