Alla inlägg den 10 april 2010

Av Fia - 10 april 2010 19:18

I´m alive. Fixade ridningen! Jag trodde inte jag skulle våga mig på hoppningen men hoppade lika högt som resten av gruppen men sista gången så sänkte instruktören hindrena för mig för jag kände mig osäker. Men fan vad skoj det var!

Älskar att galoppera, då känner jag mig fri! Det bästa är att galoppera ute i naturen, särskilt i något vattedrag, det är så mysigt!

Jag låg lågt innan ridningen så det blev både festis och banan innan. Sen kopplade jag ur pumpen helt. Ville inte riskera att få nån dunderkänning uppe i sadeln!

Efteråt låg jag på 14 men fick ner det bra efteråt. Imorse låg jag på 6,1!

Kan säga att jag har en jädrans träningsvärk i vaderna. Jag fick skänkla på hästen som bara den, hon var lite lat och är man som mig otränad vad det gäller ridning så kan jag lova att man får träningsvärk som heter duga!

Presentation

Omröstning

Vad är du mest rädd att få för komplikation? OBS! Man behöver inte få någon komplikation alls av sin diabetes!Är bara nyfiken!
 Nedsatt syn/förlora synen
 Amputera
 Njurförändringar
 Hjärt&kärl förändringar
 Annat

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards