Alla inlägg den 10 maj 2009

Av Fia - 10 maj 2009 14:38

Nu har vi vart och kollat på kolonistugan. Den var fin och så men jag kände att det inte var rätt. Låg i fel område även om det var fint. Verkade vara en väldigt stabil förening osv men jag har nog fått för mig att jag vill ha i en annan del i Gbg.

Nyss ätit en god hamburgare från grillen här borta vid oss. Dom gör super goda vegg.burgare Jag är så dålig eller rättare sagt lat att göra mat så det blir mycket hämtmat ibland..

Av Fia - 10 maj 2009 10:04

Vaknade inatt och tog bs, låg på en 17, berodde väl på allt jag åt igår när jag hade känningarna. Fick även en känning när jag skulle lägga mig. Hade nog tagit lite för mycket insulin för att motverka en rekyl. Men nu på morgonen låg jag på 5,1 iaf.

Idag ska vi åka och kolla på en sommarstuga/kolonistuga. Det är även en husvisning som jag hade velat gått på men vi har inte råd med ett hus just nu så då är det ingen idé att gå på nån visning.. För då kommer jag att bli helt till mig och vilja ha det!

Vill verkligen ha något litet ställe att pyssla om så en kolonistuga eller sommarstuga kanske är bättre än ett hus iaf och det är ju betydligt billigare iaf!

Presentation

Omröstning

Vad är du mest rädd att få för komplikation? OBS! Man behöver inte få någon komplikation alls av sin diabetes!Är bara nyfiken!
 Nedsatt syn/förlora synen
 Amputera
 Njurförändringar
 Hjärt&kärl förändringar
 Annat

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards