Direktlänk till inlägg 14 april 2009

Impulsiva jag ;)

Av Fia - 14 april 2009 10:28

Blir inge träning men vet ni varför!? Jo för vi fick nyss ett ryck (eller jag började kolla sista minuten) så nu har vi bokat en resa till Kreta på lördag! Så nu måste vi ner på stan och betala resan innan kl:15, vi måste ner dit för vi har ett presentkort på den resebyrån vi ska åka med som vi fick när vi gifte oss. Så det blev inte alls dyrt för oss :o)

Nu gäller det bara att jag får ledigt från jobbet..men det ska nog ordna sig, är bara 3 pass som jag skulle ha jobbat nästa vecka så det löser sig! Jag är rätt impulsiv av mig som ni märker men känner att jag måste komma iväg en stund. Så nu får jag och älsklingen äntligen åka iväg tillsammans!

 
 
L

L

14 april 2009 11:50

jag vill åxå åka=)

http://knastanten.blogg.se

 
catta

catta

14 april 2009 20:59

skojjar du! fy faan. ja vill med! ta med migheheeh
även om ja åker om 3 veckor! sååå skönt de skall bli. men faan du e ju min tränings polare! tränar du då från kreta?? pöös catta

http://www.hotmom.blogg.se

 
Ingen bild

Fia

14 april 2009 20:59

Vi knör ner dig i en av våra resväskor;)

 
Ingen bild

Fia

14 april 2009 21:01

Klart jag kommer att träna som en tok på Kreta:p Nä men mycket promenader lär det iaf bli! 3veckor kommer att gå fort! Snart ligger du på stranden med en drink;)Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fia - 17 december 2010 06:29

Hädanefter kan ni hitta mig på: http://insulinbella.wordpress.com/ Kände att jag ville göra en snyggare och roligare blogg + utan reklam! Men den nya är fortfarande inte klar i utseendet mm. Så jag håller på att ändrar fram och tillbaka med ...

Av Fia - 15 december 2010 15:08

Idag skulle vi ocg käka julbord med jobbet. Innan hade jag legat på 21 i mitt blodsocker och det hade bara gått ner till 18,9 då vi skulle iväg och käka. Ni som har diabetes vet hur "trevlig" man kan bli när man ligger högt..Jag blir jätte irrite...

Av Fia - 13 december 2010 17:48

Håller på att springer mellan tvättstugan fram & tillbaka. Känner att jag ligger lågt när jag kommit upp i lghten. Och jag tar en av gubbens redbull för att få upp blodsockret! Kors i taket! Man kan visst lära "gamla hundar att sitta" Jag har ju en...

Av Fia - 12 december 2010 09:17

I fredags åkte jag till min kompis och sov kvar där. Kollade idol finalen och drack lite glögg som jag hade tagit med. När jag var på bolaget senast så såg jag Tindras glögg utan tillsatt socker dvs endast 5g kolhydrater per 1 dl. Så jag köpte en...

Av Fia - 8 december 2010 14:57

Var till min lungläkare idag. Jag har eller är ju extremt trött än. Jag ska ju utredas mer om det är struma jag har. Men min lungläkare sa att det kan vara Sarkoidosen för den kan ge en extrem trötthet. Men han ska göra vidare utredningar med mig...

Presentation

Omröstning

Vad är du mest rädd att få för komplikation? OBS! Man behöver inte få någon komplikation alls av sin diabetes!Är bara nyfiken!
 Nedsatt syn/förlora synen
 Amputera
 Njurförändringar
 Hjärt&kärl förändringar
 Annat

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards