Alla inlägg den 29 april 2009

Av Fia - 29 april 2009 14:59

Har gått helt ok på jobbet. Skönt att träffa lite folk iaf. Men har en rejäl huvudvärk nu. Det är såna intensiva möten oftast så man är helt tom i skallen efteråt.

Av Fia - 29 april 2009 09:01

Ja varför ligger jag så jävla högt nu hela tiden? Vaknade på 20 igen..Varenda morgon nu på senaste tiden har jag legat runt 20 på morgonen. Det sliter på mig! Jag vill bara lägga mig ner och gråta för jag orkar inge mer nu! Kan ingen hitta ett botemedel mot den här skit sjukdomen?Jag mår inge bra för tillfälle,så det är väl dels därför som jag kanske ligger högt hela tiden..Det känns fan som jag är resistent mot insulinet på nätterna.

Ska snart på möte på jobbet, sitta där i 4 timmar och försöka vara trevlig och glad. Men det kommer inte att gå idag, känns som jag kommer att bryta ihop när som helst och gör jag det så gör jag det..

Sen skulle jag ha gjort en ny blogg för länge sen hade jag tänkt, den här är så ful men har jag orkat gjort det? Nej..

Lägger in denna underbara låt med Thåström, texten säger väl allt..

Presentation

Omröstning

Vad är du mest rädd att få för komplikation? OBS! Man behöver inte få någon komplikation alls av sin diabetes!Är bara nyfiken!
 Nedsatt syn/förlora synen
 Amputera
 Njurförändringar
 Hjärt&kärl förändringar
 Annat

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards