Alla inlägg den 11 juli 2010

Av Fia - 11 juli 2010 21:54

Har vart så dålig på att blogga nu på sistonde! Tror jag är inne i nån ålderskris,haha..

Har fått för mig att jag börjar bli så gammal! Jag vill tex ta mc kort, pierca mig mer, tatuera mig mer, köpa hus (fast då är man gammal om man köper hus men samtidigt så vill jag verkligen ha ett hus!!)

Usch att ha såna tankar men det värsta var ju nu efter peace & love festivalen då vi festade fyra dagar på sträck så det blev rätt mycket ångest efter dom dagarna kan jag säga! Hade så jäkla kul på festivalen! Kände mig som fjorton igen! (ja, ibland måste man få ta sig en fjortis fylla,haha) Sen när jag kom hem till Gbg igen och började jobba så kändes allt så jäkla grått och trist! Började tänka massa att är det att jobba man ska göra resten av sitt liv? Jag vill vara 14 igen utan massa krav!

Åkte och sov över hos min kompis igår som har köpt hus utanför Halmstad.

Satt uppe och drack några öl och spela massa spel inatt och då glömmer man bort sitt "tråkiga" liv.

Jag menar, jag fyller 30 nästa år. Det är ju skitgammalt! Usch vad tiden går fort!

När jag fyllde 18 hade jag också en ålderskris för då var det ju inge kul längre att göra massa grejer som tex. gå på krogen, köpa öl mm när man fick göra det lagligt   Men jag kan lova att jag fortsatte att gå på krogen & köpte öl ändå,haha..

Sen tyckte jag att när man var 18 så blev man skitgammal! Så vad är jag inte nu 11 år senare isf? 

Jag kanske ska tänka som bilden visar här nedanför istället   


 

Nä nu ska jag sluta tjata om min åldersnojja!

God natt på er!

Presentation

Omröstning

Vad är du mest rädd att få för komplikation? OBS! Man behöver inte få någon komplikation alls av sin diabetes!Är bara nyfiken!
 Nedsatt syn/förlora synen
 Amputera
 Njurförändringar
 Hjärt&kärl förändringar
 Annat

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards