Alla inlägg den 3 juli 2010

Av Fia - 3 juli 2010 14:40

Japp vi är uppe på peace & love festivalen   

Idag är det fjärde dagen vi festar, man är lite sliten men har redan tagit två shottar med tequila rose för att komma igång lite..

Igår såg vi nationalteatern och Troublemakers men jag var lite väl på lyset när jag såg dem så jag gick ut för att ta luft och sen fick jag inte komma in igen för det var fullt.. Så då la jag mig på gräset utanför och väntade på gubben min och hans kompisar som var kvar där inne. Lite fjortisfylla igår men det måste man få ta ibland, hade iaf jkligt roligt!

Såg även NOFX i förrgår, riktig nostalgi!

Har träffat massa gamla kompisar och folk man inte träffat på 10 år!

Idag ska vi se Roky Erickson, DLK (dom lyckliga kompisarna, Amanda Jensen, Dan Berglund. Sen kanske vi går förbi en sväng och kollar på Jay Z.

Mitt blodsocker har faktiskt legat helt ok under dessa dagar! Håller mig mest till vitt vin, vodka och liknande som inte höjjer mitt blodsocker nåt. Sen en massa god mat som pizza och åter pizza och lite chips   

Skål!

Presentation

Omröstning

Vad är du mest rädd att få för komplikation? OBS! Man behöver inte få någon komplikation alls av sin diabetes!Är bara nyfiken!
 Nedsatt syn/förlora synen
 Amputera
 Njurförändringar
 Hjärt&kärl förändringar
 Annat

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards