Alla inlägg den 31 maj 2010

Av Fia - 31 maj 2010 16:32

Nu ikväll kl:18:00 på Gustav Adolfs Torg kommer vi att samlas för att visa vår avsky mot Israel och för att hedra offrena på Ship to Gaza som blev mördade av Israelisk militär tidigare idag. Observera att detta är en lugn tillställning, en fredlig ljusmanifestation så inga hatiska slagord mm får förekomma. Vi vill väl inte sjunka lika lågt som dom?

Av Fia - 31 maj 2010 08:19

Nu har mitt blodsocker återställt sig igen!! Så skönt att ligga under 10 i bs! Redan på flyget hem så började det ligga bra!

Pumpen fungerar som den ska!

Ang. frågorna som du Mary hade med vilket infusionsset jag har så har jag Sure-T infusions set med stålkanyl. Förut så hade jag bla. Quick-Set och den böjde sig inne i magen så jag inte fick insulin i mig ibland så därför började jag med stålkanyl.

Men med Quick-Set så kunde jag inte heller sätta den i magen..helt mysko..

Det svider och spänner när jag försöker ha den där så jag tar alltid ur den för det är så obehagligt.

Jag sätter infusionssettet på "kärlekshandtagen"   Jag har kollat massa om jag fått några förhårdnader runt där jag sätter dom men har inte hittat det. Så det var säkert inget fel alls med pumpen i USA utan bara en jäkla massa socker i allt som jag misstänkte.

Men som sagt så ligger jag bra i bs igen  

Tack till alla tips jag fått!!

Presentation

Omröstning

Vad är du mest rädd att få för komplikation? OBS! Man behöver inte få någon komplikation alls av sin diabetes!Är bara nyfiken!
 Nedsatt syn/förlora synen
 Amputera
 Njurförändringar
 Hjärt&kärl förändringar
 Annat

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards