Alla inlägg den 19 maj 2010

Av Fia - 19 maj 2010 06:14

Japp, idag har det shoppats! Idag kan jag allvarligt säga att jag vet vad innebörden av: Shop to you drop innebär  

Var på en outlet som bla. hade Lewis butik, converse affär mm.

Fan vad allt är billigt här! Kom bla. hem med 3 par nya Lewis jeans, jeans jacka, ett par höga converse skor, parfym, adidas träningsjacka, väska mm.

Vågade knappt kolla mitt saldo på internetbanken efteråt men det var inte så farligt för allt det jag köpte!

Så här är kort på dagens inköp:

    Nu ikväll har vi blivit utbjudna på en Italiensk restaurang av dem vi bor hos så nu är vi proppmätta och mitt blodsocker ligger på 20  men jag mår inte dåligt eller så, lite konstigt att man inte känner av det ibland.

God natt på er!

Presentation

Omröstning

Vad är du mest rädd att få för komplikation? OBS! Man behöver inte få någon komplikation alls av sin diabetes!Är bara nyfiken!
 Nedsatt syn/förlora synen
 Amputera
 Njurförändringar
 Hjärt&kärl förändringar
 Annat

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards