Alla inlägg den 18 maj 2010

Av Fia - 18 maj 2010 00:02

Imorse när jag vaknade upp så låg jag på 18 i mitt blodsocker så jag kollade vad pumpen föreslog men tog lite mindre så jag inte skulle få en känning. Somnade om sen. Vaknar sen upp helt svettig, ligger och stirrar i taket, vet inte vad jag ska göra men förstår att jag ligger lågt. Jag var helt paralyserad! Skit läskigt!!! Viskar till gubben att jag ligger nog lågt, han far upp fort som bara den och ger mig druvsocker. Alltså hela kudden och jag var dyngblöt av allt svett, mådde verkligen piss!!!

Nu är jag bättre iaf. Me blodsockret har vart som en berg och dalbana idag! Nu är strax efter 16 så det blir middag lite senare och bara ta det lugnt resten av dagen också.

Vi har ju vart ute på en 5 dagar lång roadtrip till bla. Grand Canyon där vi tog en helikoptertur över bergen, det var mäktigt! Sen har vi bla. vart i Santa Fe i New Mexico mfl ställen. Så det ar vart några intensiva dagar här.

Här är en bild över Grand Canyon på kvällen:

 

Presentation

Omröstning

Vad är du mest rädd att få för komplikation? OBS! Man behöver inte få någon komplikation alls av sin diabetes!Är bara nyfiken!
 Nedsatt syn/förlora synen
 Amputera
 Njurförändringar
 Hjärt&kärl förändringar
 Annat

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards