Alla inlägg den 21 maj 2010

Av Fia - 21 maj 2010 17:53

Igår kväll hade jag känning innan jag skulle sova. Tog en banan men jag blev lägre så jag åt 2 små yoghurtar a´14g kolhydrat/100g. Inatt vaknade jag på ett bs över 20. Blir lite eller rättare sagt sååå trött på mitt blodsocker här! Fast det är mitt fel att det ligger som det gör också men jag tror att jag tar tillräckligt med insulin till det jag äter men icke.. Som igår käkade vi lunch ute. Jag var så duktig och beställde in en sallad och en vegetarisk soppa med majs. (låter kanske inge gott men den var verkligen supergod men lite söt!) Tog 6e vilket är mycket för mig för en sallad och soppa men ändå slutade mitt bs på 20..

Här är ett kort från Santa Fe i New Mexico som vi var i förra veckan. Det är på den första indian kvinnan som blev klassad som ett helgon:

 

Sen så hittade jag dom här söta skeletten i en affär i Santa Fe. Dom firar ju de döda så de har massa såna här coola skelett.

 


Idag ska vi upp i några berg här utanför Denver där man kan ta något tåg och åka omkring.

På söndag åker vi till Los Angeles och kommer att vara där i 4 dagar..hur vi nu ska hinna något på 4 dagar där! Jag vill åka sån där guidad buss och se vart alla kändisar bor  

Presentation

Omröstning

Vad är du mest rädd att få för komplikation? OBS! Man behöver inte få någon komplikation alls av sin diabetes!Är bara nyfiken!
 Nedsatt syn/förlora synen
 Amputera
 Njurförändringar
 Hjärt&kärl förändringar
 Annat

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards