Alla inlägg den 28 maj 2010

Av Fia - 28 maj 2010 07:18

Japp, imorgon åker vi hem till Sverige. Tiden har gått så fort här! Men mitt blodsocker har legat konstant på över 20 och jag känner inte ens att det ligger högt längre  Så jag längtar lite hem till mina rutiner och "vanlig" mat..tråkigt att behöva skriva så men det är så det känns just nu.

Nu till lite roligare saker. Vi var ju till LA. Vi hyrde bil och for omkring där, älskar att köra på de stora motorvägarna!

Var bla. till Universal studios där vi bla. fick en guidning runt området på bla:

 


Ja ni som följer Desperate housewives känner väl igen bilderna? Japp, det är på Wisterian lane. Var så coolt att se hela det kvarteret!!

Sen så har vi vandrat runt på Walk of fame, tog en massa kort på olika kändisars stjärnor, bla på Johnny Cash:

  Nu måste jag läga mig, blir en lång dag imorgon med byte i både New York och Frankfurt!

See ya!


Presentation

Omröstning

Vad är du mest rädd att få för komplikation? OBS! Man behöver inte få någon komplikation alls av sin diabetes!Är bara nyfiken!
 Nedsatt syn/förlora synen
 Amputera
 Njurförändringar
 Hjärt&kärl förändringar
 Annat

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards