Alla inlägg den 11 maj 2010

USA

Av Fia - 11 maj 2010 20:14

Nu har vi vart här i USA sen i fredags. Jag är nästan bara positiv hittills. Jag kom igenom tullarna utan problem med min insulinpump och tillbehören till!

Vi ahr hunnit med en hel del under dessa dagar vi vart här. Vi har bla. vart till Stanley hotel där de spelade in Teh shining! Fatta vad häftigt!

Här här ett kort på hotellet:

Sen har mitt blodsocker legat rätt bra, lite lågt många ggr med rekyler efteråt. Är lite annan mat här eller det finns ju "nyttig" mat också men det blir mycket söta flingor med söt yoghurt till frukost.. Finns jättemycket vegetarisk mat här så det blev jag glatt överaskad av!

  Sen var vi 6 timmar på Wallmart igår. Det var så billiga grejer och kläder där. Köpte dock inga kläder till mig men till mina kompisars barn. Så fina, söta kläder! Sen fanns det så mycket godsaker där inne, se bara på dessa Hello kitty bakelser:

Snacka om att man är värsta turisten som står och tar kort inne på Wallmart,haha.

Sen så köpte jag goda druvsocker på Wallmart med vattenmelon smak! Ska köpa med mig ett gäng hem.

Ha det bra allihop!

Presentation

Omröstning

Vad är du mest rädd att få för komplikation? OBS! Man behöver inte få någon komplikation alls av sin diabetes!Är bara nyfiken!
 Nedsatt syn/förlora synen
 Amputera
 Njurförändringar
 Hjärt&kärl förändringar
 Annat

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards