Alla inlägg den 3 augusti 2010

Av Fia - 3 augusti 2010 23:19

Usch, nu är det för mycket grejer som händer dvs. det med stugan gör mig nervös..om vi ska ringa och lägga ett bud imorgon! Så vad gjorde jag för att dämpa ångesten & tänka på nåt annat? Jo för att dämpa min konstiga "lycko-ångest-jobbiga-tänka för mycket ångest" så ställde jag mig och bakade en smulpaj med blåbär! Och jag åt inte lite av den kan jag säga! Usch...men den blev jäkligt god! Så nu får vi se hur mitt blodsocker kommer att bli inatt..får skylla mig själv, såna smällar man får ta!

Så bye bye viktklubb känns det nu tyvärr.. Men ska försöka komma iväg imorgon och träna bort allting!!

Alltså vi vill ha den här sommarstugan jättemycket! Men det jag börjar nojja mig för är för det första att ta ett lån! Sen behövs ett nytt tak läggas på inom kort, kanske inte just nu men lite senare och det har gubben sagt att det kan väl inte vara så svårt.. Så jag hoppas han vet vad han talar om så vi inte står där som fån utan ett tak sen,haha.. Sen behövs den målas om och då ska man skrapa bort all färg först vilket jag kommer att tröttna på efter 5 min om jag känner mig själv rätt. Jag har jättemycket energi att göra av med på såna här projekt men det sämsta är att jag är dålig på att slutföra dem.

Catta, jag är otrolig impad av er som fixar och donar med ert hus enda från grunden!!

Men nu ska jag sluta beklaga mig, vi har ju inte ens köpt det och jag kanske låter negativ till det men det är jag absolut inte! Bara lite nervös och uppspelt av allt just nu! Men håll tummarna för oss att vårt bud går igenom!

God natt på er!

Av Fia - 3 augusti 2010 18:14

Idag har gubben och jag vart på en visning av en sommarstuga! Den var så himla fin och mysig!! Jättenära en sjö med fina stränder!

Så vi har snackat med banken och lån är fixat om vi vill lägga bud på den! Så imorgon ska vi ringa mäklaren!

Ni får hålla tummarna att den blir vår!!

Presentation

Omröstning

Vad är du mest rädd att få för komplikation? OBS! Man behöver inte få någon komplikation alls av sin diabetes!Är bara nyfiken!
 Nedsatt syn/förlora synen
 Amputera
 Njurförändringar
 Hjärt&kärl förändringar
 Annat

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards