Alla inlägg den 30 augusti 2010

Av Fia - 30 augusti 2010 20:21

Gjorde en ny fråga idag eftersom jag insåg att förra frågan jag hade här på bloggen var från januari!! Så ni får jättegärna svara på den!

Den gamla frågan var ju vad man ville ha/tyckte var ett bra hba1c och de flesta röstade på 5,5-6,0

Av Fia - 30 augusti 2010 12:54

Ska först berätta hur det gick inatt efter känningen. Tog ett bs inatt och det hade bara gått upp till 11,4 så jag tog 0,5e i korrigerings dos. Imorse låg jag på 8,4 så det var inte illa! Jag som trodde jag skulle få värsta rekylerna!

Nu har jag precis kommit hem från jobbet. Mår inge bra alls!

Har ont i huvudet, ont i sidan av halsen typ där halsmandlarna sitter men dom har jag opererat bort och mina ögon ömmar!! Är lite inflammerad i ögonen så nåt skit har jag väl i kroppen!

Funderar på att gå till vårdcentralen och ta crp (sänka) så jag inte har nån infektion på gång. Jag blir lite mer ängslig än vanligt nu när jag äter dom immunnedsättande medicinerna och kortisonen för då är min kropp mycket känsligare för infektioner!

Men nu ska jag käka lunch!


Presentation

Omröstning

Vad är du mest rädd att få för komplikation? OBS! Man behöver inte få någon komplikation alls av sin diabetes!Är bara nyfiken!
 Nedsatt syn/förlora synen
 Amputera
 Njurförändringar
 Hjärt&kärl förändringar
 Annat

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards