Alla inlägg den 27 augusti 2010

Av Fia - 27 augusti 2010 19:46

Imorse låg jag förresten på 24,5 i mitt blodsocker på jobbet. Kände mig lite törstig och irriterad så jag tog ett blodsocker. Trodde att det var något fel på pumpen så jag började kolla den. Kollar sen på displayen när senaste dosen gavs och det var till frukosten hemma. Det var bara så att jag drack en kopp varm choklad och åt en fralla på jobbet när jag kom dit.. Vet att jag tryckte på pumpen för att ge mig enheter men har alltså glömt att bekräfta att den skulle ge mig enheterna. Suck vad trött jag blir på mig själv!

Skulle ha åkt till stugan idag men min kompis har feber så vi får se om hon kan följa med dit imorgon istället. Gubben min jobbar hela helgen så han kan inte heller följa med.

Idag efter jobbet stod jag i valstugan, var helt ok. Delade ut tidningar om valet och satt upp lite affischer. Det kommer att bli en manifestation här i Gbg den 3/9 när Sverige spelar mot Israel. Läs mer om det här och kom gärna för att visa ditt missnöje mot staten Israel som begår övergrepp mot det Palestinska folket varje dag!


Ha en bra helg!

Presentation

Omröstning

Vad är du mest rädd att få för komplikation? OBS! Man behöver inte få någon komplikation alls av sin diabetes!Är bara nyfiken!
 Nedsatt syn/förlora synen
 Amputera
 Njurförändringar
 Hjärt&kärl förändringar
 Annat

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards