Alla inlägg den 29 augusti 2010

Av Fia - 29 augusti 2010 22:28

Ja jävla skit känning!!  

Har nu försökt hävt en känning ett bra tag eller det känns så iaf! Först åt jag ett glas yoghurt och väntade en liten stund. Verkade inte hjälpa så mycket så jag tog och åt en banan..hjälpte inte..

Så nu har jag precis ätit en tallrik med yoghurt och cornflakes som min älskade man fixade åt mig för jag orkade verkligen inte eller visst, jag kunde fixat det själv men bad honom göra det åt mig.

Hatar känningar som dessa!!! Nu kommer jag att få ha mobilen på ringning inatt så jag inte får skit högt blodsocker! Vågar inte ta så mycket insulin nu i förebyggande för att få högt blodsocker inatt.

Blää för diabetes!

Det var allt, behövde få gnälla av mig lite!

Tack för att ni orkar läsa mitt gnäll!

Av Fia - 29 augusti 2010 08:45

Så himla gött att vakna, ta sitt blodsocker som visar 5,4! Fan vad nice!

Känner mig mycket piggare och friskare idag!

Ställde mig på vågen också och den visade bara bra!  

Sen så skiner solen för fullt här så jag ska ta mig ut till vår stuga en sväng. Känns som den här dagen kommer att bli jättebra!

Presentation

Omröstning

Vad är du mest rädd att få för komplikation? OBS! Man behöver inte få någon komplikation alls av sin diabetes!Är bara nyfiken!
 Nedsatt syn/förlora synen
 Amputera
 Njurförändringar
 Hjärt&kärl förändringar
 Annat

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards